Цикл бізнес-тренінгів для компанії «ОБОЛОНЬ»

Організаційна діагностика системи навчання торгової команди в компанії «Оболонь» показала:

  • Відсутність стандартів навчання.
  • Часткове навчання торговой команди.
  • Різні тренінгові компанії та бізнес-тренери навчають торгову команду різними інструментами та техніками.
  • Відсутність переваг і зв'язки між навчальними програмами.
  • Оцінка ефективності навчальних програм проводиться несистемно.


Топ-менеджментом компанії «Оболонь» запропоновано створити корпоративний навчальний центр.

Виконані роботи проекту «Корпоративний навчальний центр компанії «Оболонь»:

  • Розроблені критерії підбору та відбору внутрішніх тренерів.
  • Розроблені стандарти навчання торгових представників і супервайзерів.
  • Розроблені стандарти оцінки ефективності проведення бізнес-тренінгів.
  • Розроблено навчальний методичний посібник для тренера по проведенню бізнес- тренінгу «Системний підхід до продажів» початкового рівня.
  • Розроблен навчальний посібник для учасників бізнес-тренінгу «Системний підхід до продажів» початкового рівня.
  • Розроблен навчальний методичний посібник для тренера по проведенню бізнес-тренінгу «Системний підхід до продажів» просунутого рівня.
  • Розроблен навчальний посібник для учасників бізнес-тренінгу «Системний підхід до продажів» просунутого рівня.
  • Розроблен навчальний методичний посібник для тренера по проведенню бізнес-тренінгу «Організація роботи супервайзера».
  • Розроблен навчальний посібник для учасників тренінгу «Організація роботи супервайзера».
  • Розроблений чек-лист оцінкі супервайзером навичок продаж торгового представника в торговій точці.

Ці заходи дали можливість системно навчати торгову команду відповідно до єдиних стандартів навчання та оцінювати ефективність навчальних програм.

messages