Цикл бізнес-тренінгів для компанії «ОБОЛОНЬ»
Організаційна діагностика системи навчання торгової команди в компанії «Оболонь» показала:
- Відсутність стандартів навчання.
- Часткове навчання торговой команди.
- Різні тренінгові компанії та бізнес-тренери навчають торгову команду різними інструментами та техніками.
- Відсутність переваг і зв'язки між навчальними програмами.
- Оцінка ефективності навчальних програм проводиться несистемно.
Топ-менеджментом компанії «Оболонь» запропоновано створити корпоративний навчальний центр.
Виконані роботи проекту «Корпоративний навчальний центр компанії «Оболонь»:
- Розроблені критерії підбору та відбору внутрішніх тренерів.
- Розроблені стандарти навчання торгових представників і супервайзерів.
- Розроблені стандарти оцінки ефективності проведення бізнес-тренінгів.
- Розроблено навчальний методичний посібник для тренера по проведенню бізнес- тренінгу «Системний підхід до продажів» початкового рівня.
- Розроблен навчальний посібник для учасників бізнес-тренінгу «Системний підхід до продажів» початкового рівня.
- Розроблен навчальний методичний посібник для тренера по проведенню бізнес-тренінгу «Системний підхід до продажів» просунутого рівня.
- Розроблен навчальний посібник для учасників бізнес-тренінгу «Системний підхід до продажів» просунутого рівня.
- Розроблен навчальний методичний посібник для тренера по проведенню бізнес-тренінгу «Організація роботи супервайзера».
- Розроблен навчальний посібник для учасників тренінгу «Організація роботи супервайзера».
- Розроблений чек-лист оцінкі супервайзером навичок продаж торгового представника в торговій точці.
Ці заходи дали можливість системно навчати торгову команду відповідно до єдиних стандартів навчання та оцінювати ефективність навчальних програм.