З 2007 року ми консультуємо власників та керівників малого та середнього бізнесу України та СНД у сфері управління і організаційного розвитку.
Типові завдання, які вирішує консультант з управління:
Розвиток у компанії аттракт-функції (впровадження клієнт-орієнтованого підходу) тощо.
Організаційна діагностика допомагає:
Можлива послідовність кроків:
Самодіагностика: консультант пропонує клієнту методи, процедури, використовуючи які керівники, працівники організації аналізують її стан, а консультант пропонує свої висновки;
Діагностичне інтерв'ю з першою особою та ключовими особами в компанії;
Аналіз консультантом управлінської діяльності (наказів, розпоряджень, планів, протоколів);
Діагностичне спостереження за поведінкою працівників організації;
Складання звіту з організаційної діагностики;
Надання звіту Замовнику;
Обговорення звіту з ТОП-менеджментом та управлінською командою.
Результат:
Нова інформація про стан організації, формулювання кореневих проблем, вирішення яких зніме або знизить їхню гостроту.
Цілі проведення організаційної діагностики:
№ |
Назва методу |
Ціль |
Учасники |
Час |
I |
Организаційна самодіагностика |
Здобути бачення організації/відділу очима співробітників. Активізувати процес самоаналізу ситуації у клієнтській організації |
Керівники ключових відділів |
До 10 годин |
1 |
Метафора |
|||
2 |
Хрестовина |
|||
3 |
Схема «життєвий цикл організації» |
|||
4 |
Аналіз управлінських помилок |
|||
5 |
Аналіз організаційних патологій |
|||
II |
Діагностичне інтерв'ю |
Сформулювати основні та кореневі проблеми, визначити групи співробітників, об'єднаних спільними інтересами |
Консультант та ключові співробітники відділу |
1 - 1,5 години на співробітника. Всього 4 х 1-1,5 = 4-6 |
III |
Аналіз документів та письмових рішень |
Подолати залежність від сталих стереотипних думок |
Консультант |
До 1,5 годин |
IV |
Діагностичне спостереження |
Отримати достовірну та незалежну інформацію |
Консультант та співробітники відділу розвитку |
До 1,5 годин |
Всього годин: |
15 - 19 годин |