Цілі тренінгу:
- Систематизувати знання про організації, структури та конфлікти.
- Розвинути навички конструктивної взаємодії за наявності інтересів, що різняться.
Типи організацій
- Відмінні риси внутрішніх ділових комунікацій;
- Організаційні передумови успішної взаємодії підрозділів у компанії;
- Логічні зв'язки між структурою організації, її бізнес-процесами, функціями підрозділів та персональною відповідальністю менеджерів;
- "Зони напруги" в організації як результат конфлікту інтересів;
- Вплив ефекту «територизму» на процес та результат діяльності організації.
Основні проблемні зони при взаємодії відділів
- Визначення місця служб у структурі підприємства: місії та цілі служб, розподіл зон відповідальності.
- Посадові інструкції та службові функції працівників.
- Ефективний розподіл командних ролей. Визначення своєї ролі у роботі команди.
- Поняття "внутрішнього" клієнта. Хто важливіший за "внутрішній" або "зовнішній" клієнт?
- Формальні та неформальні канали управління взаємодією в організації.
- Функціональні завдання служб як джерело відмінностей у сфері.
- Визначення та усвідомлення відмінностей у інтересах.
- Стандарти взаємодії. Формування духу партнерства.
- Типи взаємодії з бізнес-партнером.
- Розвиток командної взаємодії у досягненні поставленої мети.
Переговори як спосіб оптимізації взаємодії служб
- Структура переговорів
- Стратегія та етапи ведення переговорів.
- Технології відмовитися від позиційного торгу.
- Конструктивне ділове спілкування.
- Формування загальної корпоративної мови.
- Специфіка використання різних каналів комунікацій (особиста зустріч, телефонні переговори, ділове листування).
- Вербальне та невербальне спілкування.
- Збори та наради як інструмент комунікацій.
- Організація отримання та передачі зворотного зв'язку між службами.
- Види та типи конфліктів.
- Міжгрупові конфлікти, їх природа та особливості.
- Типологія конфліктних особистостей.
- Техніки вирішення конфліктів між службами.
- Методи блокування маніпуляцій.
- Профілактика конфліктних ситуацій у створенні.