Ефективна взаємодія підрозділів компанії

     

Цілі тренінгу:

  • Систематизувати знання про організації, структури та конфлікти.
  • Розвинути навички конструктивної взаємодії за наявності інтересів, що різняться.

Типи організацій

  • Відмінні риси внутрішніх ділових комунікацій;
  • Організаційні передумови успішної взаємодії підрозділів у компанії;
  • Логічні зв'язки між структурою організації, її бізнес-процесами, функціями підрозділів та персональною відповідальністю менеджерів;
  • "Зони напруги" в організації як результат конфлікту інтересів;
  • Вплив ефекту «територизму» на процес та результат діяльності організації.

Основні проблемні зони при взаємодії відділів

  • Визначення місця служб у структурі підприємства: місії та цілі служб, розподіл зон відповідальності.
  • Посадові інструкції та службові функції працівників.
  • Ефективний розподіл командних ролей. Визначення своєї ролі у роботі команди.
  • Поняття "внутрішнього" клієнта. Хто важливіший за "внутрішній" або "зовнішній" клієнт?
  • Формальні та неформальні канали управління взаємодією в організації.
  • Функціональні завдання служб як джерело відмінностей у сфері.
  • Визначення та усвідомлення відмінностей у інтересах.
  • Стандарти взаємодії. Формування духу партнерства.
  • Типи взаємодії з бізнес-партнером.
  • Розвиток командної взаємодії у досягненні поставленої мети.

Переговори як спосіб оптимізації взаємодії служб

  • Структура переговорів
  • Стратегія та етапи ведення переговорів.
  • Технології відмовитися від позиційного торгу.
  • Конструктивне ділове спілкування.
  • Формування загальної корпоративної мови.
  • Специфіка використання різних каналів комунікацій (особиста зустріч, телефонні переговори, ділове листування).
  • Вербальне та невербальне спілкування.
  • Збори та наради як інструмент комунікацій.
  • Організація отримання та передачі зворотного зв'язку між службами.
  • Види та типи конфліктів.
  • Міжгрупові конфлікти, їх природа та особливості.
  • Типологія конфліктних особистостей.
  • Техніки вирішення конфліктів між службами.
  • Методи блокування маніпуляцій.
  • Профілактика конфліктних ситуацій у створенні.
messages