Мотивація
Цілі та результат:
- Учасники підвищать ефективність оцінки рівня мотивації працівників.
- Навчаться працювати у колективі із високим рівнем персональних відмінностей.
- Вивчать техніки аргументації та ведення бесіди з підлеглим у бажаному ключі.
- Зрозуміють, що рухає людьми. Вивчать типологію людей і дізнаються, якими словами та аргументами можна впливати на кожен психологічний тип підлеглого співробітника.
- Вивчать техніки та прийоми стимуляції підлеглих.
- Вивчать техніку створення мотивації у підлеглого.
Програма тренінгу
Формування установок результативність. Введення у тему тренінгу
- У чому відмінність успішного та неуспішного підлеглого.
- Локус контролю. Де джерело моїх успіхів та неуспіхів?
- Як сформувати у підлеглих внутрішній локус контролю.
Сучасні теорії мотивації.
- Класичні теорії мотивації
- Дослідження Герцберга – що мотивує білих комірців.
- Піраміда Маслоу в сучасному трактуванні. Тестування учнів з подальшим аналізом індивідуальних та групових результатів.
- "Теорія очікування" або як не передати зайвого.
Мотиваційні типи співробітників з В.І. Герчикову
- П'ять типів трудової мотивації.
- Ознаки кожного типу.
- Що рухає кожним мотиваційним типом.
- Види та форми стимулювання (7 типів).
- Зв'язок мотиваційних типів та видів стимулювання.
- Переважні типи мотивації при наборі та розміщенні персоналу.
Бачення розвитку компанії як джерело мотиваційної енергії
- Що таке бачення розвитку?
- Як створювати бачення (створення різнобарвного майбутнього).
- Залучення співробітників до створення бачення розвитку.
Мотивування практично. Мотивування як засіб впливу.
- Що таке мотивування і чим воно відрізняється від стимулювання та маніпулювання.
- Як визначити провідну мотивацію працівника.
- Якої тактики варто дотримуватись, щоб спонукати підлеглого до виконання необхідного завдання.
- Як сформулювати фрази-мотиватори
- Як вплинути на підлеглого, щоб підняти його мотивацію виконання завдання.
- Практична вправа: Діагностика факторів, що мотивують співробітника.
- Практична вправа: Проведення мотивуючої розмови зі співробітником. Запис на відео, інтерпретація та розбір групою.
Мотивуючий зворотний зв'язок
- Два види зворотного зв'язку – розвиваюча та закріплююча.
- Принцип батога та пряника.
- Умови надання зворотний зв'язок.
- Розвиваюча ОС – критика. Правильний діалог.
- Закріплююча ОС – похвала. Правильний діалог.
- Проведення мотивуючої розмови із співробітником.
- Відпрацювання мотивуючих зборів із командою співробітників.
Створення мотиваційної схеми
- Вплив грошей мотивацію персоналу.
- Правильна схема розподілу грошової винагороди.
- Забезпечення справедливості у розподілі премії.
- Обмеження фінансових моделей мотивації.
- Що можна зробити словом, а чи не монетою.
Створення мотивуючого контексту у своєму підрозділі
- Позитивна та негативна влада.
- Специфіка та наслідки застосування позитивної та негативної влади.
- На чому може ґрунтуватися влада.
- Техніки завоювання авторитету у команді.