Мотивація

Мотивація

Цілі та результат:

  • Учасники підвищать ефективність оцінки рівня мотивації працівників.
  • Навчаться працювати у колективі із високим рівнем персональних відмінностей.
  • Вивчать техніки аргументації та ведення бесіди з підлеглим у бажаному ключі.
  • Зрозуміють, що рухає людьми. Вивчать типологію людей і дізнаються, якими словами та аргументами можна впливати на кожен психологічний тип підлеглого співробітника.
  • Вивчать техніки та прийоми стимуляції підлеглих.
  • Вивчать техніку створення мотивації у підлеглого.

Програма тренінгу

Формування установок результативність. Введення у тему тренінгу

  • У чому відмінність успішного та неуспішного підлеглого.
  • Локус контролю. Де джерело моїх успіхів та неуспіхів?
  • Як сформувати у підлеглих внутрішній локус контролю.

Сучасні теорії мотивації.

  • Класичні теорії мотивації
  • Дослідження Герцберга – що мотивує білих комірців.
  • Піраміда Маслоу в сучасному трактуванні. Тестування учнів з подальшим аналізом індивідуальних та групових результатів.
  • "Теорія очікування" або як не передати зайвого.

Мотиваційні типи співробітників з В.І. Герчикову

  • П'ять типів трудової мотивації.
  • Ознаки кожного типу.
  • Що рухає кожним мотиваційним типом.
  • Види та форми стимулювання (7 типів).
  • Зв'язок мотиваційних типів та видів стимулювання.
  • Переважні типи мотивації при наборі та розміщенні персоналу.

Бачення розвитку компанії як джерело мотиваційної енергії

  • Що таке бачення розвитку?
  • Як створювати бачення (створення різнобарвного майбутнього).
  • Залучення співробітників до створення бачення розвитку.

Мотивування практично. Мотивування як засіб впливу.

  • Що таке мотивування і чим воно відрізняється від стимулювання та маніпулювання.
  • Як визначити провідну мотивацію працівника.
  • Якої тактики варто дотримуватись, щоб спонукати підлеглого до виконання необхідного завдання.
  • Як сформулювати фрази-мотиватори
  • Як вплинути на підлеглого, щоб підняти його мотивацію виконання завдання.
  • Практична вправа: Діагностика факторів, що мотивують співробітника.
  • Практична вправа: Проведення мотивуючої розмови зі співробітником. Запис на відео, інтерпретація та розбір групою.

Мотивуючий зворотний зв'язок

  • Два види зворотного зв'язку – розвиваюча та закріплююча.
  • Принцип батога та пряника.
  • Умови надання зворотний зв'язок.
  • Розвиваюча ОС – критика. Правильний діалог.
  • Закріплююча ОС – похвала. Правильний діалог.
  • Проведення мотивуючої розмови із співробітником.
  • Відпрацювання мотивуючих зборів із командою співробітників.

Створення мотиваційної схеми

  • Вплив грошей мотивацію персоналу.
  • Правильна схема розподілу грошової винагороди.
  • Забезпечення справедливості у розподілі премії.
  • Обмеження фінансових моделей мотивації.
  • Що можна зробити словом, а чи не монетою.

Створення мотивуючого контексту у своєму підрозділі

  • Позитивна та негативна влада.
  • Специфіка та наслідки застосування позитивної та негативної влади.
  • На чому може ґрунтуватися влада.
  • Техніки завоювання авторитету у команді.
messages