Навички проведення презентації

Цілі тренінгу

  • Ефективна підготовка до виступу.
  • Засвоїти основні елементи та структуру результативної презентації.
  • Застосувати на практиці технології в реальних презентаціях відповідно до специфіки бізнесу учасників тренінгу.
  • Зняти страх / скутість при публічних виступах.
  • Дати чітке уявлення про основні параметри, від яких успішність виступу залежить.
  • Запустити механізм постійного самонавчання, що дозволяє розвиватися у звичайному житті після закінчення навчання.

Заплановані результати

  • Навичка створення плану виступу з можливістю коригувати цей план з урахуванням цілей виступу.
  • Навичка використовувати прийоми результативної презентації для донесення змісту: зачини, мотивація, відповіді на запитання, лаконічність у донесенні думки.
  • Навичка гнучко змінювати структуру презентації, додаючи/прибираючи ті чи інші блоки залежно від ситуації.
  • Навичка впевненого проведення презентацій.

Програма тренінгу

1. Цілі презентації та публічного виступу (мети оратора та учасників)

2. Техніки цілепостановки та ціледосягнення

3. Підготовка до презентації

4. Ключова ідея презентації

5. Зміст та структура презентації

6. Увага та довіра аудиторії

7. Вступ. Основна частина презентації та Завершення

8. Отримання та використання зворотного зв'язку

9. Страх аудиторії та хвилювання

10. Постановка на публіці. Основна поза ведучого. Базове становище рук.

11. Вербальна та невербальна комунікація. Робота із жестами. Робота із голосом. Контакт очима. На що звертати увагу під час жестикуляції. Вправа на відпрацювання «говорящих» та «комунікаційних» жестів. Прийом для кращого володіння своїм голосом.

12. Навички комунікації.

Вміння правильно ставити запитання

  • Техніки запитання
  • Техніки активного слухання
  • Техніка парафразу

13. Навички переконання

  • Презентація цілей презентації з урахуванням потреб та вигод аудиторії
  • Говоримо «мовою вигоди». Техніка «СВ»
  • Використання провідних систем сприйняття людини
  • Переконливі слова

14. Важка аудиторія. Що робити, якщо в групі один – два учасники перебувають у ролі «шкідливих» слухачів. Як зберігати свій стан, утримувати увагу доброзичливої частини гурту, привертати увагу «шкідливих» слухачів?

messages