Розвиток управлінських навичок

Цільова аудиторія: керівники структурних підрозділів та відділів.


Ціль:

  • Вироблення чіткого системного підходу до організації роботи керівника підрозділу та структурування особистого досвіду.
  • Підвищення рівня відповідальності та усвідомленості при виконанні службових обов'язків у роботі з персоналом.
  • Розвиток навичок мотивації та управління.

Програма бізнес-тренінгу

1 день

Тема: Введення у тренінг. 

  • Знайомство. Виявляти очікування учасників від спільної роботи в рамках теми тренінгу.
  • Правила роботи у тренінгу. Міні презентації цілей на тренінг.
  • Запуск групової динаміки. Підготовка групи до продуктивної роботи на тренінгу.

Тема: Психологічна підготовка керівників.

  • Блок «Особистісний розвиток». Вплив звичок та обмежуючих переконань на успішність та ефективність. Перешкоди по дорозі до вдосконалення.
  • Міні-лекція тренера, практична вправа.
  • Контент-аналіз метапрограми "процес-результат".
  • Досягнення та рівень самооцінки керівника. Психологія Жертви та Переможця.
  • Лояльність керівника до компанії. Три «кита» успіху у бізнесі.
  • Групова дискусія на тему: «Основні цілі бізнесу та мої особисті цілі в бізнесі»
  • Лідер та менеджер: подібності та відмінності.
  • Підбиття підсумків по блоку. Написання плану застосування змін у власних цілях та ставлення до цілей бізнесу.

Тема: Розбір та інтерпретація тесту Томаса-Кілмана з погляду конфлікту у бізнесі, заповненого на дотренінговому етапі.

  • Міні-лекція тренера «Конфлікт у бізнесі».
  • Групова дискусія на тему: «Пріоритет у конфлікті результату чи відносинам?»
  • Підбиття підсумків по блоку. Написання плану застосування та змін у власному стилі поведінки у конфлікті.

Тема: Планування

  • Управління виходячи з поставленої мети.
  • Процес планування. Аналіз альтернатив. Визначення пріоритетів.
  • План дій. Прийняття рішень.
  • Техніки постановки та досягнення цілей.

Тема: Менеджмент

  • Коло менеджменту. Ієрархія управління.
  • Відповідальність. Повноваження. Єдиновладдя. Норма керованості.
  • Категорії працівників. рівні зрілості.
  • Практична вправа: "Аналіз команди та її рівнів зрілості".
  • Класичний стиль управління.
  • Стилі управління BLAKE & MOUTON.

Синемалогія.

Перегляд художнього фільму на тему тренінгу з постановкою спеціальних питань.

2 день

Аналіз фільму

Тема: Управління командою

  • Ситуаційні стилі лідерства.
  • Практична вправа: Аналіз стилів управління та ситуаційні стилі лідерства.
  • Делегування повноважень.
  • Алгоритм розвитку підлеглих.
  • Ключові показники діяльності підлеглих.
  • Зрілість керівника. Пріоритет захисту інтересів бізнесу чи підлеглих.
  • Влада. Джерела влади для підприємства. Стратегії набуття влади.
  • Розподіл відповідальності та повноважень між співробітниками.
  • Практична вправа: Проведення критичної розмови із співробітником. Запис на відео, інтерпретація та розбір групою.

Тема: Розбір та інтерпретація тесту Маслоу з погляду провідних потреб людини, які можуть його мотивувати, заповненого на дотренінговому етапі.

  • Групова дискусія на тему: «Що може мотивувати людину без грошей?»
  • Підбиття підсумків по блоку. Написання плану застосування змін у власній системі мотивації.

Тема: Мотивація персоналу

  • Теорії мотивації (класичні та сучасні теорії мотивації).
  • Мотиваційні чинники. Схеми мотивування.
  • Матеріальне та нематеріальне заохочення.
  • Зовнішня та внутрішня мотивація.
  • Підкріплення поведінки, спрямованої досягнення високих результатів.
  • Практична вправа: Діагностика факторів, що мотивують співробітника.
  • Практична вправа: Проведення мотивуючої розмови зі співробітником. Запис на відео, інтерпретація та розбір групою.

Підбиття підсумків тренінгу.

  • Написання плану застосування знань та навичок, отриманих на тренінгу.
  • Заповнення анкети зворотний зв'язок. Зворотній зв'язок. Обмін результатами.
  • Вручення сертифікатів

Методи ведення тренінгу:

У програму включені практичні вправи, кейси, проблемні ситуації на вирішення у малих групах, рольові ігри, заповнення тестів та його аналіз.

Програмою також передбачено відеозйомку окремих фрагментів тренінгу, ігор з подальшим обговоренням/аналізом та моделюванням бажаного результату.

 
messages