Результативні продажі

 

Цілі тренінгу:

  • Поліпшити навички ефективних продажів та переговорів;
  • Вдосконалити навички комунікації;
  • Удосконалити навички пошуку та залучення нових клієнтів;
  • Поліпшити навички переконання, аргументації та обробки заперечень.
  • Передати учасникам методики ефективної підготовки та ведення зустрічі з клієнтом, алгоритм та основні правила поведінки на різних етапах процесу переговорів.

Програма тренінгу

Введення у тренінг

  • Знайомство. Виявлення очікувань учасників від спільної роботи у рамках теми тренінгу;
  • Правила роботи з тренінгом. Міні-презентації цілей на тренінг;
  • Запуск групової динаміки. Готовність групи до продуктивної роботи у тренінгу;
  • Вплив звичок та обмежуючих переконань на успішність та ефективність. Перешкоди по дорозі до вдосконалення;
  • Міні-лекція тренера, практична вправа;
  • Контент-аналіз метапрограми "процес-результат";
  • Досягнення та рівень самооцінки менеджера з продажу. Психологія Жертви та Переможця;
  • Лояльність менеджера з продажу до компанії. 3 «кита» продажу;
  • Групова дискусія на тему: «Основні цілі бізнесу та мої особисті цілі в бізнесі»;
  • Підбиття підсумків по блоку. Написання плану застосування, змін у власних цілях стосовно цілей бізнесу.

Розбір та інтерпретація тесту Томаса-Кілмана з погляду конфлікту у бізнесі, заповненого на дотренінговому етапі.

  • Міні-лекція тренера «Конфлікт у бізнесі».
  • Групова дискусія на тему: «Пріоритет у конфлікті результату чи відносинам?»
  • Підбиття підсумків по блоку. Прописування плану застосування та змін у власному стилі поведінки у конфлікті.

Розбір та інтерпретація тесту Маслоу з погляду мотивації у бізнесі, заповненого на дотренінговому етапі.

  • Міні-лекція тренера «Основні потреби людини та бізнесу».
  • Підбиття підсумків по блоку. Прописування плану застосування та змін у власному мотиваційному графіку.

Структура переговорів та продажів.

  • Командна робота. Мозковий штурм: "Етапи продажів".
  • Міні-лекція тренера: «Мета кожного з етапів продажу та техніки їх досягнення»
  • Підготовка до продажу
  • Практична вправа: "Правильна постановка цілей".
  • Міні-лекція тренера «Техніка постановки та досягнення цілей. SMART - техніка, що підвищує ймовірність досягнення цілей».
  • Міні-лекція тренера «МОМ – аналіз».
  • Практична вправа «Застосування техніки «МОМ – аналіз» – як інструменту підготовки до переговорів.

Встановлення особистого контакту.

  • Правило 4 "П".
  • Невербальні компоненти спілкування (голос, дикція, інтонація, темп промови, дихання, посмішка, постава, поза та рухи).
  • Як створити атмосферу довіри за допомогою голосу та привернути до себе співрозмовника.
  • Підстроювання під співрозмовника (цілі, правила та особливості).
  • Влада компліменту.

Ефективна комунікація

  • Значення вербального та невербального сприйняття у комунікації.
  • Специфічні особливості сприйняття інформації людиною.
  • Складові процесу комунікації (обміну інформацією).
  • Чинники, що впливають на комунікацію.
  • Одностороння та двостороння комунікація.
  • Перешкоди, бар'єри у спілкуванні та обміні інформацією.
  • Прийоми, що дозволяють уникнути бар'єрів у спілкуванні та обміні інформацією.

Рольова відеогра «Проведення переговорів із новим клієнтом».

  • Розбір та покроковий аналіз відеоігри. Підбиття підсумків. Прописування командою учасників висновків з гри.

Формування та виявлення потреб клієнтів.

  • Основні потреби, вигоди та цінності клієнтів. Визначення провідної емоційної потреби/мотиву.
  • Техніки ставлення питань (мета-моделювання) на етапах оцінки бізнесу клієнта та асортименту з яким працює клієнт.
  • Практична вправа: «Які питання треба ставити клієнту?»
  • Практична вправа: Як відповідати питанням на питання?

Презентація товарів компанії та вигоди клієнтів від їх використання.

  • Цілі презентації. Розробка індивідуальної презентації під конкретним клієнтом.
  • Як презентувати товари/послуги компанії найефективніше?
  • Схема пропозиції, «продаюча ідея» та ключове повідомлення.
  • Відмінності аргументів та конкурентних переваг компанії.
  • Аргументи на користь купівлі товарів та конкурентні переваги компанії.
  • Техніка: "Характеристика, Перевага, Вигода" або "Властивості-Вигода".
  • Практична вправа: "Розробка картотеки аргументів".
  • Презентація командних напрацювань.
  • План дій після презентації.

Рольова відеогра «Проведення переговорів із новим клієнтом»

  • Розбір та покроковий аналіз відеоігри. Підбиття підсумків. Прописування командою учасників висновків з гри.

Робота з запереченнями та сумнівами.

  • Причини заперечень Класифікація типових заперечень.
  • Алгоритм роботи із запереченнями.
  • Практична вправа: «Типові складні заперечення клієнтів»
  • Презентація командних напрацювань.
  • Основні техніки обробки заперечень.

Рольова відеогра «Проведення переговорів із існуючим клієнтом»

  • Розбір та покроковий аналіз відеоігри. Підбиття підсумків. Прописування командою учасників висновків з гри.

Завершення продажу

  • Анатомія укладання договору. 10 прийомів завершення правочину.
  • Сценарний підхід до переговорів.
  • Фіксація домовленостей.

Закінчення тренінгу. Розробка учасниками особистого плану застосування знань та навичок, отриманих на тренінгу. Взаємообмін ефектами та особистими результатами, отриманими на тренінгу. Вручення сертифікатів

 

messages