Поширена думка, що продавати послугу на відміну товару набагато складніше. Саме те, що послугу «не можна доторкнутися» і ускладнює її продаж. То як же «продати повітря»?
У клієнта найчастіше немає можливості побачити, доторкнутися до послуги як це відбувається з продуктом. Переконатися у якості послуги здебільшого можна лише отримати цю послугу. Це дуже велика частка невизначеності. І для того, щоб зменшити вплив цієї невизначеності на ухвалення рішення клієнтом про купівлю послуги, необхідно вже на перших стадіях комунікації та продажу з клієнтом встановити гарний особистий контакт та створити атмосферу довіри. Довіри до продавця, компанії та послуги. І саме навчання цієй ключової навички "формування довіри з клієнтом" дає тренінг з продажу послуг Київ.
Клієнту складно ухвалити рішення про купівлю послуг у зв'язку з тим, що всі постачальники, на його думку, однакові. Послуги фактично одні й самі за твердженням клієнтів. Відрізняються компанії назвами та ціною. Це твердження можна перевірити, порівнюючи, наприклад, пропозиції різних рекрутингових компаній. У цьому випадку клієнти при виборі компанії постачальника послуг спираються на власну думку та емоції, що виникають від спілкування з представником компанії. І тому саме менеджер з продажу, який працює за прописаним стандартом та його професіоналізм, є стратегічною конкурентною перевагою компанії. І саме це допомагає відпрацювати тренінг як продавати послуги.
Розберемося докладніше. Основна концепція підвищення ефективності продажу послуг — це насамперед підвищення загальної компетентності продавців. Продавці послуг повинні мати ті ж навички, що й продавці товарів, тільки в рази краще. А найчастіше, продаж послуг у компанії відбувається експериментальним способом, тому що чіткого стандарту чи алгоритму продажу менеджери не мають.
У такій ситуації результату можна досягти лише випадково чи періодично. І у разі невдачі у менеджера є дуже багато виправдань. Саме тоді й потрібна систематизація процесу продажу, яку пропонує тренінг Сергія Жаркова.
Тренінг з продажу послуг Київ дає чітке розуміння основних концепцій продажу послуг:
Тренінг із продажу послуг необхідний торгової команді для того, аби зрозуміти, що продавати послугу нітрохи не складніше, ніж товар, володіючи необхідними навичками і певним рівнем компетенції. Бізнес-тренер Сергій Жарков вселяє впевненість у власних силах та систематизує раніше набутий досвід у продажах.
Тренінг, як продавати послуги, закріплює на рівні почуттів відчуття успіху при позитивному досвіді в роботі продавця. Навички, отримані командою разом із тренером Сергієм Жарковим, в обов'язковому порядку адаптуються під специфіку ринку вашої компанії та послуги.