Тренінг з продажу послуг Київ або як «продати повітря»

Поширена думка, що продавати послугу на відміну товару набагато складніше. Саме те, що послугу «не можна доторкнутися» і ускладнює її продаж. То як же «продати повітря»?

У клієнта найчастіше немає можливості побачити, доторкнутися до послуги як це відбувається з продуктом. Переконатися у якості послуги здебільшого можна лише отримати цю послугу. Це дуже велика частка невизначеності. І для того, щоб зменшити вплив цієї невизначеності на ухвалення рішення клієнтом про купівлю послуги, необхідно вже на перших стадіях комунікації та продажу з клієнтом встановити гарний особистий контакт та створити атмосферу довіри. Довіри до продавця, компанії та послуги. І саме навчання цієй ключової навички "формування довіри з клієнтом" дає тренінг з продажу послуг Київ.

Клієнту складно ухвалити рішення про купівлю послуг у зв'язку з тим, що всі постачальники, на його думку, однакові. Послуги фактично одні й самі за твердженням клієнтів. Відрізняються компанії назвами та ціною. Це твердження можна перевірити, порівнюючи, наприклад, пропозиції різних рекрутингових компаній. У цьому випадку клієнти при виборі компанії постачальника послуг спираються на власну думку та емоції, що виникають від спілкування з представником компанії. І тому саме менеджер з продажу, який працює за прописаним стандартом та його професіоналізм, є стратегічною конкурентною перевагою компанії. І саме це допомагає відпрацювати тренінг як продавати послуги.

Розберемося докладніше. Основна концепція підвищення ефективності продажу послуг — це насамперед підвищення загальної компетентності продавців. Продавці послуг повинні мати ті ж навички, що й продавці товарів, тільки в рази краще. А найчастіше, продаж послуг у компанії відбувається експериментальним способом, тому що чіткого стандарту чи алгоритму продажу менеджери не мають.

У такій ситуації результату можна досягти лише випадково чи періодично. І у разі невдачі у менеджера є дуже багато виправдань. Саме тоді й потрібна систематизація процесу продажу, яку пропонує тренінг Сергія Жаркова.

Тренінг з продажу послуг Київ дає чітке розуміння основних концепцій продажу послуг:

  • підвищення переговорних навичок продавців означає відмінне знання всіх елементів і етапів переговорів: цільової групи, ринку, послуги і т.д. Саме такі навички дають практичні заняття з продажу послуг на тренінгу.
  • детальне інформування клієнтів про послугу («картотека аргументів продукту», «безоплатний тестовий період», «відгуки клієнтів», «сервісна підтримка», «супровід фахівцем» тощо). Важливо пояснити клієнту, за що він платить гроші. Всі ці аргументи відпрацьовують продавці, які пройшли тренінг із продажу послуг Київ;
  • підвищення якості продажу послуг - це бездоганна організація самого процесу продажу та підвищення рівня якості обслуговування клієнтів.

Тренінг із продажу послуг необхідний торгової команді для того, аби зрозуміти, що продавати послугу нітрохи не складніше, ніж товар, володіючи необхідними навичками і певним рівнем компетенції. Бізнес-тренер Сергій Жарков вселяє впевненість у власних силах та систематизує раніше набутий досвід у продажах.

Тренінг, як продавати послуги, закріплює на рівні почуттів відчуття успіху при позитивному досвіді в роботі продавця. Навички, отримані командою разом із тренером Сергієм Жарковим, в обов'язковому порядку адаптуються під специфіку ринку вашої компанії та послуги.

 

messages