Управління продажами

Цільова аудиторія: комерційні директори, начальники відділів продажів та керівники компаній.

У результаті навчання за програмою «Управління продажами» учасники зможуть:

  • Ставити цілі та завдання торговельній команді, краще аналізувати, прогнозувати, планувати і розробляти конкретний план заходів щодо досягнення поставлених цілей;
  • Застосовувати на практиці методи, освоєні на тренінгу у сфері вибору каналів збуту; та розробки стратегії розподілу, розробки системи KPI та мотивації персоналу;
  • Підвищити керованість відділу продажів за рахунок комплексного підходу до оптимізації системи управління продажами;
  • Поліпшити результати відділу продаж своєї компанії.

Програма бізнес-тренінгу

Керівник відділу продаж

  • Зони відповідальності та роль керівника відділу продажу.
  • Знання та навички керівника відділу продажів.

Планування продаж

  • Цілі компанії на ринку України на найближчі три роки.
  • Стратегія розвитку підприємства.
  • Стратегія продажу.
  • Аналіз статистики продажів за періодами, прибутками, територіями, каналами збуту, клієнтами та асортиментом/брендами.
  • Формування бюджету план/факт.
  • Планування виходячи з бюджету.
  • Довгострокові та короткострокові цілі.
  • Процес планування: зверху вниз та знизу вгору.
  • Обрій планування керівника відділу продажу.
  • Принципи розробки плану.
  • Сенс і користь прогнозу продажів. Алгоритм правильного прогнозу та плану.
  • Каскадування цілей. Як "продати" план торговій команді.
  • Модель: Визначення пріоритетів - Мета - План Активності - Результат - Відповідальний.
  • Індивідуальні плани менеджерів із продажу

Ключові показники діяльності.

  • Індивідуальні системи планування.
  • Поняття норми під час планування.
  • План досягнення результату.
  • Планування візитів/дзвінків менеджерами з продажу.

Класифікація клієнтів та клієнтська база.

  • Канали збуту.
  • Категоризація ТТ/клієнтів. Критерії категоризації.
  • Потреби та очікування клієнтів. Основні мотиви ЛПР (осіб, що приймають рішення).
  • Стандарти обслуговування різних сегментів роздрібу. "Паспорт" клієнта.
  • Визначення пріоритетів у роботі з клієнтами.

Мотивація торгової команди

  • Внутрішня та зовнішня мотивація.
  • Причини низької мотивації менеджерів із продажу.
  • Визначення стандартів ефективності роботи.
  • Розробка мотиваційної системи.
  • Матеріальна/нематеріальна мотивація.
  • Постійна/змінна частина заробітної плати. Плюси і мінуси.

Контроль роботи

  • Контроль за виконанням плану. Точки контролю.
  • Попереджувальні сигнали невиконання плану.
  • Корекція та план дій. Методи та алгоритм контролю.
  • Типові помилки під час контролю.

Методи ведення тренінгу

До програми включені практичні вправи, проблемні ситуації для вирішення в малих групах, рольові та ділові ігри, заповнення тестів та їх аналіз.

Програмою також передбачено відеозйомку окремих фрагментів тренінгу, ігор з подальшим обговоренням/аналізом та моделюванням бажаного результату.

 
messages